Oferta pracy

 

 

Poszukujemy koordynatora/ki projektów

OFERUJEMY:
• Możliwość rozwijania i realizacji własnych pomysłów na działania
• Udział w szkoleniach, warsztatach, konferencjach
• Udział w ciekawych, ogólnopolskich i międzynarodowych praktycznych projektach
• Umowę o pracę (okres zatrudnienia: 10 miesięcy (umowa wstępna; umowa o pracę + możliwość przedłużenia), start: marzec 2019, wymiar pracy: ok. 20 godzin tygodniowo, możliwość częściowej pracy zdalnej.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Organizacja wszystkich działań projektów zgodnie z umowami z partnerami;
• Tworzenie wszelkich raportów i sprawozdań wymaganych przez instytucje finansujące, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi;
• Dokumentowanie wydatków oraz wydarzeń zrealizowanych w ramach projektów;
• Prowadzenie działań komunikacyjnych w ramach koordynowanych projektów;
• Opracowanie, wdrażanie, mierzenie i zarządzanie programami i raportami z ich realizacji;
• Perfekcyjna komunikacja pomiędzy Fundacją alter eko a partnerami programów.

SZUKAMY OSOBY, KTÓRA:
• Posiada wiedzę z zakresu socjologii lub/i przyrody, ekologii miasta;
• Posiada doświadczenie (minimum 1 rok) w zarządzaniu projektami finansowanymi ze środków krajowych lub/i Funduszy UE;
• Jest samodzielna i ma umiejętność organizacji własnego czasu pracy;
• Jest kreatywna, posiada zdolności organizacyjne i umiejętności w zakresie komunikacji;
• Uwielbia współpracę z administracją samorządową :);
• Umie i lubi pracować w zespole;
• Posiada zdolności interpersonalne, a także posiada umiejętność opowiadania z entuzjazmem i zaangażowaniem publicznie oraz w mediach;
• Motywuje i inspiruje do działania;
• Posiada doskonałe umiejętności administracyjne z zakresu pomiaru danych i tworzenia raportów.
• Potrafi monitorować uzgodnione cele, sprawdza wyniki i dokonuje ulepszeń strategii projektu;
• Potrafi wprowadzać nowe pomysły, ulepszać procesy i tworzyć innowacyjne rozwiązania;
• Posiada doskonałą znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;
• Posiada umiejętność obsługi komputera i podstawowego pakietu MS Office.

DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE:
• Zamiar rozwoju zawodowego w trzecim sektorze, w obszarze zainteresowania Fundacji;
• Wykształcenie wyższe z zakresu nauk przyrodniczych;
• Doświadczenie w prowadzeniu działań partycypacyjnych, szkoleniowych i edukacyjnych;
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
• Lekkie pióro;
• Znajomość programów graficznych i obsługi stron www;
• Możliwość uzyskania rekomendacji od poprzednich pracodawców.

CV w języku polskim prosimy wysyłać na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. w terminie do 10.02.2019. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane zgłoszeniaEwentualne pytania należy kierować na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.  Ważne! Pamiętaj o dodaniu klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych. Zgłoszenia bez załączonej powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

 

 Poszukujemy animator/ki / edukatora/ki

OFERUJEMY:

• Możliwość rozwijania i realizacji własnych pomysłów na działania;

• Udział w ciekawych projektach;

• Możliwość zdobywania doświadczenia w działaniach edukacyjnych i ekologicznych;

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

• Tworzenie programów edukacyjnych warsztatów;

• Prowadzenie i animowanie warsztatów wg. opracowanego programu;

• Dokumentowanie wydarzeń zrealizowanych w ramach warsztatów;

SZUKAMY OSOBY, KTÓRA:

• Posiada wiedzę z zakresu przyrody i ekologii;

• Posiada doświadczenie w prowadzeniu warsztatów edukacyjnych dla różnych grup odbiorców;

• Uwielbia pracę twórczą z dziećmi i dorosłymi

• Jest kreatywna, posiada zdolności w zakresie komunikacji;

• Uwielbia współpracę z administracją samorządową :);

• Motywuje i inspiruje do działania;

• Jest elastyczna co do czasu i miejsca pracy;

DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE:

• Zamiar rozwoju zawodowego w trzecim sektorze, w obszarze zainteresowania Fundacji;

• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;

• Możliwość uzyskania rekomendacji od poprzednich pracodawców;

CV w języku polskim prosimy wysyłać na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. w terminie do 10.02.2019. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane zgłoszenia. Ewentualne pytania należy kierować na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.  Ważne! Pamiętaj o dodaniu klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych. Zgłoszenia bez załączonej powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).